نوشته هایی درباره ی وبلاگ
واسه دل خودم.واسه عشقم.واسه همه
عاشقونه ها
نگارش در تاريخ یک شنبه 28 خرداد 1398برچسب:, توسط احمد

 دوستتون دارم وامیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.

راستی تا یادم نرفته میخوام بگم شما دوست مهمان

میتونی با وارد کردن نام کاربری all-ahmad@ahmadsh

وپسورد یارمز123456 یکی از نویسندگان موقت این وبلاگ

باشید وهرچی که دلتون بخواد مثل عکس یا نو شته تو این

وبلاگ مطرح کنید واگر میخواید یکی از نویسندگان دائمی وبلاگ

باشید باید تو این وبلاگ ثبت نام کنید. از توجهتون متشکرم دوستان.

درضمن من هر 2 یا3 روز یک بار چیزای جدید تو این وبلاگ میریزم

اگه دوست داشتین یه سری بزنید .دوستتون دارم پاپای بکس  



sh دوستت دارم

نظرات شما عزیزان:

سید مهدی رضوی
ساعت3:18---29 خرداد 1391
سلام دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را در لینک خود قرار دهید و به ما اطلاع دهید تا شما را با افتخار در لینک خود قرار دهیم خوشحال می شویم به ما سری بزنید.

یا علی مدد

http://www.heiat110.LXB.ir

(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)پاسخ: باعث افتخاره .اگه مایلی بهم خبر بده .حتما چرا که نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





cache01last1394635485